Fantasy szerző

2021. május 23. 19:23 - Kami könyvei

Dante Alighieri - Kami könyvei fb csoport

"Per si va nella citta dolente,
per me si va nell'etorno dolore,
per me si va tra la perduta gente.
Giustizia mosse il mio alto fattore:
fecemi la divina potestate,
la somma sapienza e il primo amore.
Dinanze a me, non fur cose create
se non eterne, ed io eterna duro:
lasciate ogni speranza, voi ch'entrate."
Vagy ahogy Babits Mihály fordításában megismertük:
"Én rajtam jutsz a kínnal telt hazába,
én rajtam át oda, hol nincs vigasság,
rajtam a kárhozott nép városába.
Nagy Alkotóm vezette az igazság;
Isten Hatalma emelt égi kénnyel,
az ős Szeretet és a fő Okosság.
Én nem vagyok egykoru semmi lénnyel,
csupán örökkel; s én örökkön állok.
Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel!"
(Pokol, III. 1-9.)
 
BLOOD RIVER - Asmodeus
Prológus; 1-től 5-ig részek fent; gyertek bátran olvasni :)
/Kép forrása: Internet/
by
Kami

Szólj hozzá!
https://www.facebook.com/groups/342262133471081

A bejegyzés trackback címe:

https://kamikonyvei.blog.hu/api/trackback/id/tr1916569906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Fantasy szerző
süti beállítások módosítása